Porządek obrad
1.
Otwarcie XI Sesji Rady Gminy Lubań.
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z X Sesji Rady Gminy Lubań z dnia 31 października 2024 r.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz tryb ich pobierania.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubań obejmującej działkę 110/4 obręb Kościelniki Dolne.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubań obejmującej działkę 110/4 obręb Kościelniki Dolne.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia Aktualizacji do projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lubań na lata 2016-2031.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia raportu z realizacji Strategii Rozwoju Gminy Lubań na lata 2014-2024 za 2023 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr I/3/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 6 maja 2024 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Lubań oraz określenia składów osobowych Komisji Rady Gminy Lubań.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zmiany uchwały nr VI/34/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 25 lipca 2024 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubań.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty na terenie Gminy Lubań.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Lubań oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
17.
Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę nr LXXIX/405/2023 Rady Gminy Lubań z dnia 9 maja 2023 r. w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LI/265/2021 Rady Gminy Lubań z dnia 29 listopada 2021 r. w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
19.
Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę nr XXXVI/290/2018 Rady Gminy Lubań z dnia 13 marca 2018 r. w sprawie poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa i określenia inkasentów zmienioną uchwałą nr XXIII/136/2020 Rady Gminy Lubań z dnia 13 marca 2020 r.
20.
Pojęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 rok.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2024-2032.
23.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.