« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie V Sesji Rady Gminy Lubań.

5. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

6. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.

7. Raport o stanie Gminy Lubań za 2023 rok.

a) 7.1 Przedstawienie raportu o stanie Gminy Lubań za rok 2023.

b) 7.2 Debata nad raportem.

a) 8.1 Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Lubań za rok 2023.

d) 8.4 Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Lubań za rok 2023.

e) 8.5 Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Lubań za 2023 rok.

9. Udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Lubań za rok 2023.

a) 9.1 Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubań w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubań za rok budżetowy 2023.

b) 9.2 Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej.

c) 9.3 Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Lubań absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Lubań za rok 2023.

10. Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań:

b) 10.2 Zgłaszanie kandydatów na funkcję II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań.

c) 10.3 Głosowanie tajne.

d) 10.4 Odczytanie przez Komisję Skrutacyjną protokołu z ustalenia wyników głosowania w wyborach II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lubań.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości, na czas oznaczony do 3 lat.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VII/79/2015 Rady Gminy Lubań z dnia 25 września 2015 r., zmienionej uchwałą nr XXXVII/202/2021 Rady Gminy Lubań z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie przyjęcia i wdrożenia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Lubań.

18. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

19. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej