« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

6. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.

7. Podjęcie Uchwały Budżetowej Gminy Lubań na rok 2025:

a) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem przez Wójta Gminy Lubań lub osobę wyznaczoną,

d) przedstawienie stanowiska Wójta do wniosków zawartych w opiniach Komisji Stałych,

e) odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem Sesji przez Radnych i nie uwzględnionych w projekcie uchwały budżetowej,

f) przedstawienie autopoprawek Wójta Gminy Lubań do projektu uchwały budżetowej,

g) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,

i) głosowanie nad wnioskami zgłoszonymi przed rozpoczęciem Sesji przez Radnych i nie uwzględnionymi w autopoprawkach oraz pozostałych zgłoszonych wniosków,

8. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2025 – 2032:

a) przedstawienie autopoprawek Wójta Gminy Lubań do projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2025 – 2032.

c) głosowanie nad projektem uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2025 – 2032 wraz z przyjętą autopoprawką.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XI/65/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubań obejmującej działkę 110/4 obręb Kościelniki Dolne.

12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia procedury przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych o naruszeniach prawa przez Radę Gminy Lubań oraz podejmowania działań następczych.

16. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

17. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

18. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej