« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

6. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w uchwale nr VI/37/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 25 lipca 2024 roku w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.

11. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celu obliczenia podatku rolnego na obszarze Gminy Lubań na rok 2025.

12. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/18/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 25 czerwca 2024 r. w sprawie udzielenia z budżetu Gminy Lubań dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zmienionej uchwałą nr VII/39/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 29 sierpnia 2024 r.

16. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej