Porządek obrad
1.
Otwarcie II Sesji Rady Gminy Lubań.
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Gminy Lubań z dnia 6 maja 2024 r.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia oceny zasobów pomocy społecznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu za rok 2023.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania opisowego z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu za rok 2023.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania z realizacji Programu Wspierania Rodziny na lata 2021-2023 w Gminie Lubań za 2023 r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Skarbnika.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Lubań.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Gminy Lubań.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2024-2032.
15.
Pojęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków i innych opłat stanowiących dochody budżetu Gminy Lubań instrumentem płatniczym.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Dolnośląskiego.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia z budżetu Gminy Lubań dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowalne przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
18.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.