« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wręczenie przez Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu zaświadczenia o wyborze na radną Rady Gminy Lubań.

3. Złożenie ślubowania przez radną Rady Gminy Lubań.

4. Przedstawienie porządku posiedzenia.

6. Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.

7. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu przyznawania stypendiów dla uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubań bez względu na miejsce ich zamieszkania.

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz wysokości nagród dla osób fizycznych za osiągnięte wysokie wyniki sportowe.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubań.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr I/3/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 6 maja 2024 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Lubań oraz określenia składów osobowych Komisji Rady Gminy Lubań.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2025-2032.

17. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.

18. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej