Porządek obrad
1.
Otwarcie XXIV Sesji Rady Gminy Lubań.
2.
Wręczenie przez Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej w Lubaniu zaświadczenia o wyborze na radną Rady Gminy Lubań.
3.
Złożenie ślubowania przez radną Rady Gminy Lubań.
4.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
5.
Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Gminy Lubań w dniu 25 września 2025 r.
6.
Sprawozdanie Wójta Gminy Lubań z działalności w okresie między sesjami.
7.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy Lubań o sprawach dotyczących Rady Gminy w okresie między sesjami.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu przyznawania stypendiów dla uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubań bez względu na miejsce ich zamieszkania.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz wysokości nagród dla osób fizycznych za osiągnięte wysokie wyniki sportowe.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubań.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Lubań.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr I/3/2024 Rady Gminy Lubań z dnia 6 maja 2024 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Lubań oraz określenia składów osobowych Komisji Rady Gminy Lubań.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Lubań na 2025 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubań na lata 2025-2032.
17.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.